Tuesday, February 14, 2012

@rendratwa Sama Pak..saya juga gi sibuk di offlin...

@rendratwa
Sama Pak..saya juga gi sibuk di offline..mengenai blog moga kembali normal aja...thanks

@ahmad maryuki
Moga memang begitu Sob...thanks

@Kang Salman
Iya Sob...ini juga dah mulai ngindeks walau telat banget. Ibarat makanan dah keburu basi...hehe. Saya malah belum ngecek tuh...thanks

@KiosBisnis.com
Iya Sob...lambat banget. Bahkan artikel lama saya hampir satu minggu baru ke indeks...thanks

@eDocument
Tahnks Sob...

@master99.com
Iya Sob...thanks

Iskaruji dot com 14 Feb, 2012


-
Source: http://www.iskaruji.com/2012/02/domain-custom-blogspot-tidak-di-indeks.html?showComment=1329222397387#c3394935426854720717
--
Manage subscription | Powered by rssforward.com

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih telah mampir di BLog ane
bila Berkenan, Komen yah tapi jgn spam ^^

Bila anda Mengopi artikel-artikel yang ada pada blog ini
Mohon disertekan Sumbernya agar Blog indonesia maju dan bebas dari Plagitisme ^^

 
Site Meter